2017. február 17., péntek

Az első díjunk!!!!!!

Liebster Blog Award
Nagyon nagy köszönettel tartozunk Angel Blacknek, A felolvaszthatatlan jég bloggerének, aki megajándékozott minket első díjunkkal. Nagyon köszönjük!!

1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld be, akitől kaptad a díjat és köszönd meg neki (mondjuk ez szerintem alap)!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat (10 db), akiknek továbbadod a díjat!


Angel kérdései:
1. Hány történetet írsz/írtál?
  Jelen pillanatban négy történeten dolgozunk, de ebből még csak a Who am I? a publikus a többi egyelőre titok :D
   Hogy hányat írtam/ írtunk már, az pedig szerintem szinte megszámlálhatatlan 
2. Milyen kapcsolatba állsz az ázsia dolgokkal?
   Imádok szinte mindent, ami a távolkeleti kultúrához tartozik, legyen az akár a művészet, a történelem, a divat, vagy az ételek

3. Érdekelnek esetleg más kultúrák, ha igen akkor melyik?
   Az ókori egyiptomi kultúra például kicsi korom óta a szívem csücske, de ezen kívül odáig vagyok még a skandináv történelemért/ mondavilágért is

4. Van olyan idegen nyelv, amit szívesen megtanulnál?
   Jelenleg két idegennyelvet beszélek, de még legalább három tervbe van véve, szóval igen van, nem is egy

5. Animékkel milyen a viszonyod?
   Az Inuyasha gyerekkori nagy kedvencem volt, akárcsak a Naruto vagy a D-Gray man

6. Szoknya vagy nadrág? Milyen a kapcsolatod az először említett, szerintem sátáni ruhadarabbal?
   Én személy szerint szeretem mindkettőt, de uyanilyen érzelmek fűznek a ruhákhoz és a kezeslábasokhoz is :P

7. Érezted már úgy, hogy minden jobb lenne, ha nem lennél ezen a világon? (remélem nem, mert én nem bírnám ki)
   Nem is egyszer, de mindig sikerült túllendülnöm ezeken a mélypontokon

8. Kávé vagy kakaó?
   Rengeteg kávé feketén, cukor nélkül ><

9. Hogy állsz a fantasyhoz?
   Az a történettől függ O.O Tolkien történeteit például imádtam *-*

10. Ha választhatnál, milyen világban élnél, ha ebből már eleged van?
   Ha a kezemben lenne a döntés, egy olyan világot választanék, ahol az embert nem a kinézete, vagy az egy adott területen való teljesítménye szerint skatulyáznák be, hanem az lenne a mérvadó, hogy mennyire akarja, és, hogy tényleg oda teszi magát.


Az én kérdéseim:
1. Mennyi idős vagy? (elég annyi is, hogy 18 alatt vagy fölött)
2. Mi motivál a leginkább egy adott történet irásában?
3. Mit érzel írás közben/ amikor felraksz egy új fejezetet?
4. Ha adódna egy olyan lehetőség, hogy egy kiadó kiadná az egyik történetedet, de cserébe néhány dolgot megváltoztatnának benne, belemennél?
5. Ha lehetne egy kívánságod, ami akármi lehetne, mi lenne az?
6. Mi az ami a leginkább boldoggá tesz?
7.Van példaképed? Ha igen, ki ő?
8. Ha bárhová elutazhatnál, hová mennél?
9. Hogyan találtál rá a K-POP-ra, és hogyan befolyásolta ez a stílus az életedet?
10. Ki/Kik a kedvenc előadó(i)d?

Akiknek küldöm:

Sinori Kiri-> You are My death
Kicsi Dongsaeng és Shin Daiyu-> War of Hormones
Pszt!Kacsa-> Pszt!Yaoi

Haehwa Im és Rose~-> Deleted Memories

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése